01‏/12‏/2015

طريقة الحصول علي رقم خاص - Private Number

طريقة الحصول علي رقم خاص - Private Number

فى التدوينة دى انا هاشرح ازاى تحصل علي برايفت نمبر بطريقة بسيطة وسهلة جدا.
امبارح نزلت صورة علي صفحة الفيس بوك وقولت اني هانزل شرح ازاي تحصل على رقم خاص والحمدلله الناس تفاعلت علي البوست وكان فى ناس تانية قاعدة تقول نصب وكدا وناس تانية قالت انو برنامج وبيديك دقايق محدودة وكدا.

فعلا هو برنامج وبيديك دقايق محدودة وناس كتير عرفاه بس انا هاشرحلكو ازاي تجيبو فيه نقاط بسهولة وهاتكلم شوية عن البرنامج.

طريقة الحصول علي رقم خاص - Private Number
 البرنامج اسمو Dingtone انا عارف ان ناس كتير عرفاه وناس كتير استخدمتو بس انا هاعرفكو ازاي تجيبو فيه نقاط بسهولة.

اولا لينك تحميل البرنامج من جوجل بلاي:- من هنا
ثانيا لينك تحميل البرنامج من الابب ستور:- من هنا

بعد ماتحمل البرنامج هاتفتحو وهاتسجل فيه ولو طلب منك رقمك دخلو وبعدها هايقولك ادخل علي الايميل لتأكيد الحساب هاتدخل وتأكدو.

بعد ماتعمل كل ده البرنامج بيديك 15 نقطه اول ما تدخل ودى اسعار المكالمات:-
طريقة الحصول علي رقم خاص - Private Number

طريقة الحصول على نقاط:-

انت او ماتسجل وتدخل بيبقي معاك 15 نقطة تقدر تتفرج على فيديو وتاخد نقاط حولي نقتطين او تلاتة كدا بقي معاك 18 نقطة وممكن تتفرج علي كذا فيديو طول اليوم حوالي 3 او 4 مرات يبقي معاك حوالي 30 نقطة اكيد عندكو على الاقل موبايلين اندرويد تانيين فى البيت تقدر تعملهم دعوة من البرنامج الدعوة الواحدة ب 20 نقطة يبقي معاك حوالي 70 نقطة وكمان لو عندك موبايلات اكتر في البيت تقدر تعملهم دعوات وتاخد نقاط اكتر وكمان اعمل دعوة لأصدقائك وقولهم يحملوه.

 من جوة البرنامج تقدر تحمل تطبيقات وتديك نقاط ممكن تحمل 3 برامج البرنامج بيديك 6 نقاط مثلا كدا بقي معاك 88 نقطة وفى مكافئة يومية بيديك 3 نقاط كدا بقي معاك 91 نقطة تقدر تزودهم يوميا.

انت من غير ماتغير الإعدادات بتاعة الرقم لما تتصل بحد مش هايظهر رقم يعني هايكتب Unknown يعني غير معروف وممكن يبقي عندك رقم امريكي تقدر تشتريه من البرنامج بنقاط.

لو انت ماك فيا او مش معاك سهل تطلعها من اي بنك بسعر رخيص جدا حوالي 25 جنيه مصري تقدر تشحن في البرنامج بدل ما تشحن رصيد للموبايل انا حسبتها لقيتها قريبة جدا لبعضها في السعر تقريبا ولاحط انك كمان هاتتكلم من رقم غير معرف.

كدا انا اتكلمت بما فيه الكفاية عن البرنامج ولو حد عايز اي مساعدة في البرنامج او في اي حاجة تانية انا في الخدمة يتفضل يتواصل معايا علي صفحة الفيس بوك  www.facebook.com/techprof.net
Unknown
Unknown

هذا النص هو مثال لنص يمكن أن يستبدل في نفس المساحة، لقد تم توليد هذا النص من مولد النص العربى، حيث يمكنك أن تولد مثل هذا النص أو العديد من النصوص الأخرى إضافة إلى زيادة عدد الحروف التى يولدها التطبيق، إذا كنت تحتاج إلى عدد أكبر من الفقرات يتيح لك مولد النص العربى زيادة عدد الفقرات كما تريد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق